[Wle-nl] Actiepunten laatste vergadering

Jesse de Vos devos op wikimedia.nl
Ma Jan 12 09:27:44 CET 2015

Dag allen,

Sindy, de tool van Magnus heet unused files, zie:
http://tools.wmflabs.org/magnustools/unused_files.php. Deze is inderdaad
handig als je ervoor wilt zorgen dat alle bestanden uit een categorie op
commons gebruikt worden op Wikipedia.

Mooi dat die afbeeldingen er zijn! We hebben zaterdag net die editathon
over vogelgeluiden gehad, misschien leuk om de deelnemers van die dag ook
op deze content te wijzen. Misschien moeten we kijken of we
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Vogels nieuw leven in
kunnen blazen?

Vriendelijke groet,
Jesse

--
Jesse de Vos
Projectleider culturele samenwerking

Mob: (+31) (0)6  15326002
Skype: s85jesse
Twitter: @85jesse

www.wikimedia.nl

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht