[Wle-nl] Actiepunten laatste vergadering

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jan 7 15:25:02 CET 2015

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad. Tijdens onze
laatste vergadering hebben we weer een hoop besproken. Hierbij dan ook even
een reminder voor alle actiepunten uit de notulen:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1ryKOCIJWNloOzCG6TjGqFF3zA7mBDUITgX5En2lq2g4/edit#heading=h.2vpr3nk4sxl7

Volgens mij had Sandra dit al over de lijst gestuurd maar de kb gaat de
illustraties uit het boek De Nederlandsche Vogelen vrijgeven maar in lagere
resolutie. Volgens mij moeten we daar een mooie online activiteit aan
kunnen koppelen. Laten we daar in elk geval volgende vergadering even naar
kijken. Ik weet dat Magnus een tool heeft gemaakt die je kon gebruiken om
een video aan een artikel te koppelen. De tool liet dan zien bij welke
artikelen de video geplaatst zou kunnen worden. Weet iemand van jullie of
dit ook bestaat voor afbeeldingen? http://tools.wmflabs.org/magnustools/