[Wle-nl] discussie over botgegenereerde artikelen over raderdieren (rotifera)

Lars Curfs lars op larscurfs.nl
Di Dec 9 10:19:14 CET 2014

Hallo allemaal,

Dit is sinds 2011, toen ik en mijn projectgenoten begonnen met het
botschrijven, een jaarlijks terugkerende discussie die altijd dezelfde
overleggers trekt.
De discussie leidt vrijwel altijd tot heftige discussies die
uiteindelijk tot niets leiden. Ik zou me er niet teveel van aantrekken..

Met vriendelijke groet
Lars Curfs
Grashoofd