[Wle-nl] Editathon vogelgeluiden bij Beeld en Geluid - 10 januari

Do Dec 4 10:57:04 CET 2014

Misschien leuk om ook te communiceren naar de Natuurgeïnteresseerden, of
mensen, die bij Naturalis aanwezig waren.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/