[Wle-nl] Bericht van Ellen

Do Okt 30 15:59:09 CET 2014

Hallo Ellen,

Jij ook bedankt voor de leuke samenwerking. Veel plezier en succes met je
nieuwe baan in Londen. Leuke stad, met veel goede chocolade overigens.
Geniet ervan.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/