[Wle-nl] Vergadering project natuur

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Ma Okt 27 13:50:01 CET 2014

Hoi Sindy,

Ben er bij en eet graag pizza mee. Liefst quartro stagioni.

Tot dan.

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle