[Wle-nl] Wikiproject en Onderwijsprogramma Naturalis

Vr Okt 3 21:55:58 CEST 2014

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag het Wikipedia:Wikiproject/Natuur
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Natuur> aangemaakt:
dit is eigenlijk de Wikipedia-versie van de projectpagina. Hier vind je ook
de pagina voor de workshop bij Naturalis:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Natuur/5_oktober_2014.

Aankomende zondag gaan we weer werken via de educatie-extentie, wat
betekent dat deelnemers zich in gaan schrijven via Wikipedia:Start
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Start/Welkom>en daarna
terechtkomen op deze pagina
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Onderwijsprogramma:Wikimedia_Nederland/Edit-a-thon_%285_oktober_2014%29>
in het onderwijsprogramma. Vadim, Jurgen, Dick en ik zijn alvast
vrijwilligers: mocht je ook willen helpen begeleiden, geef me dat dan even
door, dan geef ik je rechten waardoor je op 5 oktober en daarna kunt
bewerken. Hier
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Educatieprogramma/Instructeurs>
kun je nalezen wat je van je verwacht wordt.

Vriendelijke groet, Ciell