[Wle-nl] Projectplan

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Okt 1 11:21:51 CEST 2014

Hoi Nolda,

Het hoeft voor zondag 5 oktober zeker niet af, maar het leek mij wel handig
om dan alle opmerkingen binnen te hebben. Gezien de hoeveelheid opmerkingen
kijken wij graag even mee met wijzigingen doorvoeren. Laten we zondag even
verder overleggen, hoe we dit gaan aanpakken.

Op 30 september 2014 16:36 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com