[Wle-nl] Projectplan

Di Sep 30 14:40:20 CEST 2014

Hoi Sindy,

ben er nog niet aan toegekomen om er naar te kijken. Maar zondag 30 sept.
Is vandaag 30 sept en geen zondag.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/