[Wle-nl] Tekstje oproep vrijwilligers Project Natuur voor kroegen/wiki's

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Sep 18 09:57:10 CEST 2014

Hallo Marlon,

Ik zal ook nog even inhoudelijk reageren. Het was mijn niet duidelijk dat
we voor elk activiteit een subprojectnaam hebben. Alles valt toch onder
Project Natuur zoals besproken tijdens de vergadering?

Betreft het logo had ik dan ook het idee dat het ging om 1 logo voor
Project Natuur. Het kan natuurlijk dat ik i.v.m met mijn vakantie iets
gemist heb? Ik hoor het graag want nu ontstaat bij mij wat verwarring...