[Wle-nl] Fwd: over schrijfbijeenkomsten

Di Sep 16 16:41:23 CEST 2014

Hoi Sindy,

Dat was mijn idee. We zouden stukken geschreven door bepaalde gebruiker
kunnen delen via link op Facebook, zodat hij/zij die post weer kan
verspreiden en meer mensen de bijdrage zien. In het zonnetje zetten als het
ware.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/