[Wle-nl] Fwd: over schrijfbijeenkomsten

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Sep 16 10:52:06 CEST 2014

Hey Nolda,

Online vervolg is zeker een goed idee. Laten we het hier ook tijdens de
eerst volgende vergadering even over hebben. Bijdrage delen via social
media zal er zeker voor zorgen dat mensen meer betrokken zijn bij het
project. Alleen is Facebook over het algemeen bij de bewerkers niet erg
geliefd aangezien Facebook in de gebruikersvoorwaarden aangeeft zeggenschap
te hebben van de teksten en afbeeldingen die geplaatst worden.

Op 8 september 2014 10:39 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>
: