[Wle-nl] Tekstje oproep vrijwilligers Project Natuur voor kroegen/wiki's

Zo Aug 31 16:09:03 CEST 2014

Aangezien het stukje over het logo gearchiveerd is nu, kan volgens mij het
algemene stukje er wel in.
Wie zou dat ook alweer doen, Jurgen?

Ciell

Op 26 augustus 2014 20:49 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com