[Wle-nl] Kort verslag Naturalis

Ellen Busink busink op wikimedia.nl
Do Aug 28 09:45:48 CEST 2014

Hoi Ciell,

Oh sorry, ik zal dat in het overzicht nog even weghalen. Omdat het in
Naturalis het weekend van de wetenschap is zal het behoorlijk druk zijn. In
plaats van de rondleiding hebben we toegang tot het museum en in het
programma een museum bezoek ingepland.

Deelnemers van de schrijfworkshop kunnen een beetje zelf bepalen wanneer
precies en of ze het museum willen bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Ellen Busink
busink op wikimedia.nl

Op 26 augustus 2014 20:53 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com