[Wle-nl] Tekstje oproep vrijwilligers Project Natuur voor kroegen/wiki's

Za Aug 23 15:52:06 CEST 2014

Ai, ik heb net de oproep voor het logo ontwerp in de Kroeg geplaatst en de
teksten lijken wel een beetje op elkaar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:De_kroeg#Ontwerp_jij_het_logo_voor_het_nieuwe_project_van_WMNL.3F

Kunnen we nog een paar dagen wachten met het plaatsen van de tekst?

Ciell