[Wle-nl] KNNV: positieve reactie!

Marlon marlon op wikimedia.nl
Vr Aug 22 21:58:56 CEST 2014

Hi allemaal,

De KNNV heeft vandaag al meteen positief gereageerd op onze uitnodiging!

Zie in dit doc
<https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1-mZQClacODr6V_mpxTb_2Wa9NNjy2X7tXwilI2cbpzc/edit#>
de
respons waarin Kai vermeld op welke dagen hij naar Utrecht kan komen.

Ik zal hem terugmailen dat we inderdaad op kantoortijden de vergadering
zullen houden (toch?) en dat iemand van kantoor de datum/tijd zal gaan
afstemmen.

Ik kan in de eerste 2 weken van september niet in de ochtenden en dinsdag 9
september tot max. 15:00u.

Wellicht overbodig te zeggen: lees je goed in op hun website  www.knnv.nl
voordat we met hen om de tafel gaan zitten.

Om de *voordelen *voor KNNV zichtbaar te maken vanuit ons en later ook
vanuit hun perspectief, heb ik een tabelletje gemaakt in het Google
spreadsheet KNNV info
<https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/spreadsheets/d/14-ssf5VqIeMhrCs_MVmJPh_T4To-3IQkgd67QvRBvCk/edit#gid=1489027637>
dat
we eventueel ook gebruiken kunnen voor verdere gegevens over KNNV.
Dus invullen maar!

Groet!

*Marlon The*, bestuurslid Natuur / GLAM
marlon op wikimedia.nl
+31 6 2323 5343
www.wikimedia.nl

*Vereniging Wikimedia Nederland*
*Postadres*:                     *Bezoekadres:*
Postbus 167                   Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht            3511 LH Utrecht
---//---