[Wle-nl] Tekstje oproep vrijwilligers Project Natuur voor kroegen/wiki's

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Aug 21 09:19:28 CEST 2014

Hey,

Ik ga er vanmiddag nog even naar kijken! @Jurgen wacht je even met
plaatsen! Dit lijkt mij gezien de discussies in de kroeg ook niet helemaal
de goede tijd! Ik ga het hier nog even overleggen. In elk geval bedankt
Nolda!

Op 20 augustus 2014 18:45 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>
: