[Wle-nl] Vergadering WLE donderdag 31 augustus

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Aug 4 10:23:09 CEST 2014

Hey Nolda,

Wat goed dat je de presentatie op je wilt nemen voor Project Natuur. Een
hoop informatie is te vinden op de website en laten we voor die tijd even
overleggen over hoe en wat.

Groetjes,

Sindy