[Wle-nl] Vergadering WLE donderdag 31 augustus

Do Jul 31 17:16:08 CEST 2014

Beste allen,

Lijkt mij wel leuk een presentatie over project natuur te geven in
Naturalis. Ben benieuwd naar extra toelichting op de uitkomst van overleg
tussen Dick en Marlon, maar dat hoor ik vanavond wel!

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/