[Wle-nl] 5 oktober schrijfworkshop Naturalis

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Jul 30 09:08:40 CEST 2014

Hoi Nolda,

Dat staat inderdaad op mijn lijstje. Voor nu vind ik het lastig in te
schatten hoe en wat. Eind augustus zijn we bij Naturalis en hoop ik wat
meer duidelijkheid te hebben. Ik houd je in elk geval op de hoogte!

Groetjes,

Sindy

Op 29 juli 2014 18:09 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>:

> Hoi Sindy,
>
> Heb aangegeven dat ik wel gastvrouw wilde zijn. Wat verwachten jullie dan
> van mij? Kan er dan met de trein rond 11.30 zijn.
>
> Groeten
>
> Nolda
>
> Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
> en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
> [...]
>>> 13:00 - 13:45 Uitleg over hoe Wikipedia werkt. Presentatie via beamer