[Wle-nl] Prijsuitreiking en activiteit in Naturalis

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Jul 7 13:31:34 CEST 2014

Hey allemaal,

Tijdens de vorige vergadering hebben we het kort gehad over de
prijsuitreiking en doorstart die zal plaats vinden bij Naturalis. Hiervoor
hebben we vast een eerste opzet gemaakt en ik zou jullie willen vragen om
er naar te kijken en input te leveren middels het toevoegen van een
opmerking aan het document, of een berichtje over de lijst:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1Q3SZwSiNscOafMD1Q1-S1ubHbAX0Hti-jx67j6skg04/edit

Ik ben benieuwd naar jullie input/mening. Aanstaande donderdag willen we
een voorstel voorleggen en ik zou jullie willen vragen om opmerkingen en
aanvullingen te doen voor donderdag. Mocht er iemand zijn die het leuk
vindt om dit verder op te pakken/organiseren hoor ik het graag.