[Wle-nl] Statistieken

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Jul 3 12:19:41 CEST 2014

Hoi Ciell,

Natuurlijk kunnen we de website en nieuwsbrief analyseren, geen probleem.
Al moet ik wel even zoeken hoe ik dat handig ga aanpakken. In elk geval is
het een puntje voor mezelf voor de volgende keer dat ik dit van te voren
instel zodat we een handig overzicht hebben. Nu ga ik kijken of ik van de
bestaande cijfers alsnog een overzichtje kan maken.

Groetjes,

Sindy