[Wle-nl] Fw: Re: Bijhouden van nieuwe gebruiker zonder e-mail

R W romaine.wiki op gmail.com
Ma Jun 30 22:56:57 CEST 2014

Ik heb in de voorbije maanden twee keer deze mail verzonden en de derde zal
geschieden na afloop. De eerste mail was een mail zonder instructies, de
tweede mail met instructies.

Romaine