[Wle-nl] Geïnteresseerden voor natuurfotografie wandelin in NP Utrechtse Heuvelrug

Ellen Busink busink op wikimedia.nl
Di Jun 24 09:41:56 CEST 2014

Hee iedereen,

Één van de deelnemers van het evenement in de Utrechtse Heuvelrug vond het
zo leuk dat ze op eigen initiatief een natuurfotografie wandeling gaan
organiseren.

 Ik heb met haar overlegt dat als vrijwilligers binnen Wikimedia Nederland
het leuk vinden om aan dit deel te nemen ze dat kunnen doen. De nadruk ligt
op natuurfotografie niet op het wandelen in de natuur.

Wie weet kunnen jullie de deelnemers nog meer enthousiasmeren voor
Wikimedia Commons.

Als één van jullie het leuk vinden om mee te doen, zie hieronder haar
e-mail met e-mail adres.

Met vriendelijke groet,

Ellen Busink
busink op wikimedia.nl

Hallo deelnemers van de natuurfotografie wandeling Leersum,

Ik vond de natuurfotografie wandeling in Leersum voor Wiki Loves Earth erg
leuk en ga hier een vervolg aan geven.
Zijn er mensen die het leuk vinden dit nog eens te doen maar dan op eigen
initiatief?

Ik wil de eerste keer wel organiseren in de omgeving van Doorn, Utrechtse
Heuvelrug.
Als er animo voor is prik ik een datum ergens op een zondag in juli.

Als je interesse hebt kun je mij hierop mailen irene-doorn op hotmail.com.

Groetjes,
Irene Thielen