[Wle-nl] Internationaal prijswinnaars

Wo Jun 18 21:52:12 CEST 2014

Nolda: als het net zo georganiseerd wordt als WLM (en daar ga ik wel
vanuit), zal alleen onze top 10 meedingen in de internationale wedstrijd.
Enkel de plek waarop een foto bij ons eindigt, zegt niks over het
uiteindelijke resultaat: waar de internationale jury nummer 6 misschien wel
de beste vind, kunnen nummers 1 t/m 5 totaal buiten de boot vallen bij
Internationaal.

Ik ben er dan ook voor om gewoon mee te doen met de internationale
wedstrijd: het al bekend zijn van de Nederlandse top 10 ten tijde van de
prijsuitreiking in oktober, doet daar voor mij niks aan af. In grote lijnen
ben ik het eens met Nolda en Dick dus.

Vriendelijke groet,
Ciell