[Wle-nl] agenda voor vergadering 24 juni Let op starttijd: 20:30

Wo Jun 18 21:45:43 CEST 2014

Hoi Sindy,

Ik zou graag nog wat meer informatie willen over de projecten die het
bestuur graag wil dat we gaan ondernemen ten aanzien van natuur en
Wikipedia (althans, zo heb ik het in het vorig Skype-overleg begrepen),
maar kan onze discussie hierover aan het eind van de vergadering in de
notulen niet terugvinden.

Zijn er notulen van het bestuur waarin ik daar wat meer over kan lezen of
kun jij het misschien uitleggen?

Vriendelijke groet,
Ciell