[Wle-nl] vergadering 12 juni

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Do Jun 12 21:11:01 CEST 2014

Kan gebeuren!

Ik wil je gelijk even doorgeven dat het toekomst overleg van WLE op dinsdag
de 24e is verplaatst naar de avond.
Om 20.30 uur, dan kan iedereen erbij zijn. We hebben dan een korte
terugblik over de afgelopen periode en kijken verder.

Fijne avond!!
groetjes,
Denise

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert het hele jaar door diverse activiteiten.
Ook u bent daar van harte welkom. Kijk voor meer informatie op onze website
<http://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*