[Wle-nl] Overleg over toekomst WLE na de wedstrijd

Di Jun 10 14:16:53 CEST 2014

Sorry over twee weken op dinsdag natuurlijk. Ben erbij!

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/