[Wle-nl] 9 juni

R W romaine.wiki op gmail.com
Zo Jun 8 22:45:13 CEST 2014

Hallo Sindy,

WP:START is alleen nodig als er veel deelnemers zijn die niet vrijwel 1 op
1 bijgestaan worden. Ik weet niet hoeveel aanmeldingen er nu zijn? Als het
er maar vijf zijn kan het net zo eenvoudig via de knop aanmelden
rechtsboven. (WP:START is vooral bedoeld als onderdeel van een
training/edit-a-thon/cursus waarbij het nodig is dat deelnemers inschrijven
op een projectpagina.) Ik zal dat wel in orde maken zo voor het geval dat
je het nodig mocht hebben. Het is denk ik handig als de aanwezigen zich
allemaal onderaan de projectpagina intekenen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wiki_Loves_Earth_2014/9_juni#Deelnemers

Dan is er later makkelijker te communiceren wat de resultaten zijn.

Een ander ding, maak ook foto's van het gebeuren, zowel van buitenaf, als
binnen, staat altijd goed in de communicatie.

Fijne dag morgen!

Romaine