[Wle-nl] foto's tbv deelname internationaal, to be checked en zondag

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di mei 27 09:15:17 CEST 2014

Hoi Romaine,

Zou het mogelijk zijn om de foto's ook hier te plaatsen:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Wikimedia_meetups_in_the_Netherlands_2014?uselang=nl

Dat scheelt ons een hoop zoekwerk en dan hebben we alle foto's van
activiteiten in Nederland bij elkaar. Als iemand een categorie daar
aanmaakt wil ik ze best daar toevoegen.