[Wle-nl] De infrastructuur kan worden getest

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Mrt 24 09:09:50 CET 2014

Goedemorgen Romaine,

Bedankt voor het omzetten van. Laten we voor de volgende notulen even
kijken hoe we dat gaan oppakken. We starten de notulen in elk geval gewoon
vanuit de drive zodat we deze na de vergadering gemakkelijk kunnen
aanpassen.