[Wle-nl] Testen en beschrijving uploadtool

Zo Mrt 23 12:51:58 CET 2014

Hallo Romaine,

Ben de upload tool aan het testen. Ben er vanuit gegaan dat het alleen om
het onderste gedeelte met de links naar nationale parken en de
verschillende categorieën gaat en niet om de sjablonen.

Ziet er mooi en voor mij duidelijk uit.

Heb alle links naar beschrijvingen van nationale parken getest en alle
links naar de verschillende upload mogelijkheden getest en ze komen
allemaal op de juiste pagina uit.

Heb ook bij Lauwersmeer dier en bloemen, planten, bomen geupload en dat
werkte goed. Zou je de twee plaatjes van bloemetjes: test speenkruid en
test van A.Straatman weer weg kunnen halen, of kan ik dat zelf?

Begreep uit mail verkeer, dat gebruiker in principe de code van gekozen
nationale park en thema code kan wijzigen, maar wat is het effect hiervan
en moet deze mogelijkheid aangegeven worden in de instructie of juist
liever niet.

Op basis van mijn ervaringen zal ik een instructie schrijven en naar je
toesturen.

Hartelijke Groeten

Nolda Straatman

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/
Website: www.chocinella.nl