[Wle-nl] De infrastructuur kan worden getest

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma Mrt 17 10:21:31 CET 2014

Hallo Romaine,

We hebben nu een link opgenomen naar de notulen waar iedereen bij kan, maar
dat is in jouw idee niet voldoende? Ik ben het met je eens dat
transparantie goed is vandaar dat we het document ook voor iedereen
toegankelijk hebben gemaakt.

Fijn dat de infrastructuur klaar is om te testen. Nolda wil jij dit
oppakken? Ik denk dat het sowieso wel goed is om een aanvullende of
begeleidende tekst te hebben. Die kunnen we dan ook op de website plaatsen.

Laten we de volgende vergadering even kijken hoe de foutmeldingen opgepakt
kunnen worden en wie dit op zich willen nemen,