[Wle-nl] communicatie overzicht en tips schrijven persbericht

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Apr 24 09:34:57 CEST 2014

Hallo allemaal,

Een aantal mensen (uit mijn hoofd Jurgen, Natuur12 en Nolda) hadden
aangegeven om te willen helpen bij het schrijven van persberichten en
berichten voor op de website. Hiervoor heb ik een schema gemaakt:

https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/spreadsheet/ccc?key=0AkcdGSXXM8jsdGhXWnE1UjByZ0dtNnNQLVFaUEtkdnc&usp=drive_web#gid=3

In de eerste tabblad is een overzicht te vinden met alle persberichten.
Mocht je een van de berichten willen schrijven vul gerust je naam in. Let
wel op de eventuele deadline in kolom C
In het tweede tabblad is een overzicht te vinden voor berichten op de
website. Vul ook hier gerust je naam in bij een van de berichten.

Voor de mensen die nog niet eerder een persbericht hebben geschreven hier
nog wat tips:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1odJ-UhY427s_3fTaBK1ZYmzvvq84z0tzJ8fwzIk0RLI/edit
Als er nog vragen zijn hoor ik dat natuurlijk graag.

Groetjes,