[Wle-nl] vergadering maandag en een update

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Apr 23 12:08:50 CEST 2014

Hallo allemaal,

Zojuist is het persbericht voor 3 mei Weeribben-Wieren eruit gegaan:
http://www.wikimedia.nl/nieuwsbericht/nationaal-park-weerribben-wieden-in-woord-beeld-en-geluid-op-wik

Verder heb ik op de verschillende social-media kanalen berichten geplaatst.
Als iemand nog een kort berichtje in de kroeg zou willen plaatsen heel
graag. (hiervoor kan dit bericht gebruikt worden:
https://nl.wikimedia.org/wiki/Wiki_Loves_Earth#3_mei_Nationaal_Park_Weerribben-Wieden
)

Morgen zal ik voor de vergadering weer even een agenda opstellen en voor de
vergadering zou ik graag iedereen willen vragen nog even te kijken naar de
openstaande actiepunten onder zijn of haar naam.

Groetjes,