[Wle-nl] Fwd: massamailing, bericht volgende vergadering

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Apr 8 13:21:16 CEST 2014

Hoi Jurgen,

Zou jij de volgende namen willen toevoegen aan de mailinglijst:

op de mailinglijst:

* Henriduvent

* Bijltjespad

en voor de volledigheid de post ook naar:

* Natuur12

* JurgenNL

* Romaine

* Spider (dat is toch Vadim?)

* ondergetekende

* WeeJeeVee

* SindyM3

* DDJJ

En het onderstaande bericht willen versturen. Als je dat nog niet gedaan
had. Is het een idee om op de ver.wiki een kopje te plaatsen zodat mensen
zich kunnen aanmelden voor de massamailing? Bedankt!
Dinsdag 15 april 2014: derde bijeenkomst *Wiki Loves Earth*

Dag,

Op dinsdag 15 april is de volgende bijeenkomst van *Wiki Loves Earth*. De
bijeenkomst wordt gehouden op het kantoor van Wikimedia-Nederland
(Mariaplaats 3, Utrecht; vlakbij het Centraal Station), van 19:00 tot 21:30
uur.

Zodra de agenda bekend is, wordt deze geplaatst op de
projectpagina<https://nl.wikimedia.org/wiki/Wiki_Loves_Earth>.
Hier zijn ook de eerdere notulen te vinden.

We zouden het bijzonder waarderen als je in persoon of via Skype aan deze
bijeenkomst zou kunnen deelnemen.
Aanmelden<https://nl.wikimedia.org/wiki/Wiki_Loves_Earth#Ja.2C_ik_kom_dinsdag_15_april>
wordt
gewaardeerd. Hartelijke groet,