[Wle-nl] Fwd: Kaart ter promotie van de wedstrijd

Dick Bos bosdick op gmail.com
Di Apr 8 10:13:54 CEST 2014

Hallo Sindy, Denise, Vadim en Jurgen,
sorry dat ik nu pas reageer. Maar dit is inderdaad tamelijk problematisch.
Het project heet Wiki Loves Earth. Laten we dat dan ook gewoon op de
kaarten zetten. Als er iets met nationale parken moet, dan kan dat in een
tekstje op de achterkant: "Wiki Loves Earth Nederland zal in 2014 gericht
zijn op de Nationale Parken", of zo.
groet,
db