[Wle-nl] Voorstel evenementen en data Nationale Parken

Jurgen NL jurgennl.wp op gmail.com
Do Apr 3 14:07:52 CEST 2014

In principe zou ik alle dagen kunnen, met uitzondering van 9 juni.
De helft van die parken lijkt alleen wel in gaten te liggen waar ze in het
weekend geen OV kennen, want naar Weerribben-Wieden en Drentsche Aa lijken
(in ieder geval in het weekend) geen bussen te rijden, dus daarvoor zou dan
nog iets gevonden moeten worden.

Groet,
Jurgen