[Wle-nl] Notulen

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Apr 1 14:43:13 CEST 2014

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van de vergadering van gisteren staan de notulen weer
online:
https://docs.google.com/a/wikimedia.nl/document/d/1SZi2Vh_AoAxT6hv0-EoJCCp0yqzvqTQLFkezGM4S0Xo/edit
Onderstaand een belangrijk punt extra onder de aandacht:

Wie pakt de foutmeldingen op die binnen komen via de upload sjablonen?
https://nl.wikimedia.org/wiki/Overleg:Wiki_Loves_Earth Foutmeldingen moeten
worden opgelost. Omdat bijvoorbeeld iemand codes aanpast. Wie houdt dat in
de gaten? Het is belangrijk dat je weet wat er had moeten staan, is meer
inhoudelijke controle op de foto zelf. Wat staat erop en in welke categorie
zou dit moeten staan?

Meerdere mensen voor dit groepje zou wenselijk zijn, voor overlegvoering.

De overige actiepunten zijn te vinden in de notulen onder punt 1 en
helemaal aan de onderzijde. Betreft de mensen die aangegeven hebben
persberichten te willen schrijven, we zijn bezig met een communicatieplan.
Dit plan zal ik binnenkort met jullie delen.

De volgende vergadering hebben we meteen geplant op dinsdag 15 april.
Gezien het aantal punten zouden we deze vergadering graag een half uurtje
eerder beginnen. Zijn er mensen die daar bezwaar tegen hebben of het dan
niet redden? Ik hoor graag wie aanwezig kan zijn (er komt geen doodle)

Groetjes,