[Werkgroep-trainingen] Vrijwilligers gezocht voor diverse projecten

Kirsten Jansen k.jansen op wikimedia.nl
Wo Sep 14 21:56:23 CEST 2022

Beste lezer,

Voor diverse projecten van of in samenwerking met Wikimedia Nederland, ben
ik op zoek naar trainers/begeleiders.

In de bijlage vind je de diverse projecten, omschrijving, plaats en datum.
Vind je het leuk om één van deze projecten te begeleiden, laat dit dan
weten via dit inschrijfformulier
<https://crm.wikimedia.nl/civicrm/mailing/url?u=1270&qid=39374>. Hierin kun
je aangeven voor welk project je je wilt opgeven. Ik breng je dan z.s.m. in
contact met de betreffende projectleider.

Mocht je hierover nog nadere informatie wensen dan hoor ik dat graag!
Met hartelijke groet,

Kirsten Jansen
Officemanager

*Post- en bezoekadres:*
Wikimedia Nederland
Mariaplaats 3
3511 LH Utrecht
tel.    (+31) (0)30 3200238 <(+31)%2030%203200238>
mob. (+31) (0)6 25584232
www.wikimedia.nl
Facebook <https://www.facebook.com/WikimediaNL>, Twitter
<https://twitter.com/wmnl> en Linkedin
<https://www.linkedin.com/company/wikimedia-nederland/>

*Overtuigd van het belang van vrije kennis? *
*Steun Wikimedia Nederland! <https://www.wikimedia.nl/pagina/steun-ons>*

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*