[Werkgroep-trainingen] Training Wikipedia Beeld en Geluid 11 juni - trainers gezocht

Michelle van Lanschot vanlanschot op wikimedia.nl
Wo mei 18 14:36:53 CEST 2022

Beste allemaal,

Op zaterdag 11 juni wil Beeld & Geluid een wikipedia-training en
edit-a-thon organiseren bij een event dat onderdeel is van Leiden Short
Film Festival (zie: https://leidenshorts.nl/sideevent/panel-discussion/ &
edit-a-thon https://leidenshorts.nl/sideevent/workshop-editathon/ )

De workshop zou van 13:00-15:15 zijn in het stadsbouwhuis in Leiden, en
omvat een eerste intro tot het bewerken van Wikipedia. Er kunnen maximaal
20 deelnemers meedoen.

In een later stadium zou BenG met de deelnemers van de 11e graag een
intergenerationele schrijfsessie bij hen in Hilversum willen organiseren.

Heeft een van jullie interesse om deze training te geven? Laat me dat dan
even weten, graag voor dinsdag 24 mei, dan breng ik je in contact met Beeld
en Geluid.

--
Hartelijke groet,

Michelle van Lanschot
Projectleider

(ma, di, wo, do)

*Post- en bezoekadres:*
Wikimedia Nederland
Mariaplaats 3
3511 LH Utrecht
tel.    (+31) (0)30 3200238 <(+31)%2030%203200238>
mob. (+31) (0)6 42154479
www.wikimedia.nl
Facebook <https://www.facebook.com/WikimediaNL>, Twitter
<https://twitter.com/wmnl> en Linkedin
<https://www.linkedin.com/company/wikimedia-nederland/>

*Overtuigd van het belang van vrije kennis? *
*Steun Wikimedia Nederland! <https://www.wikimedia.nl/pagina/steun-ons>*

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*