[Werkgroep-trainingen] Open Education Week: Wikipedia Edit-a-ton!?

Vr Jan 17 17:45:41 CET 2020

Hallo Sandra, (en hallo Michiel)

Kantoor heeft de rol van de werkgroep-trainingen overgenomen: de werkgroep
is in ruste, en ik zag dat Denise mist in de geadresseerden. Bij deze
alsnog in de cc:. 😉
Het beste kunnen mensen die contact zoeken met WMNL volgens mij contact
opnemen via info op wikimedia.nl, ivm vakanties, afwezigheid en drukke
agenda's.

Vriendelijke groet,
Ciell