[Werkgroep-trainingen] maillijst

Ziko van Dijk zvandijk op gmail.com
Do mei 18 23:07:21 CEST 2017

Beste mensen,

Hier een korte groet uit Wenen. Als jullie een technische vraag hebben voor
de Hackathon, met betrekking tot educatie :-)

Ik heb ook wat notities op die dag gemaakt maar waarschijnlijk zijn ze
overbodig om in het document te plaatsen?

Als ik weer thuis ben meer van mij. Dank je voor de mailinglist, Sindy.

Groeten,
Ziko