[Werkgroep-trainingen] Training 1 oktober

Di Sep 27 11:25:04 CEST 2011

Goed, dan gaat de workshop dus niet door.

Ik wil jullie ook graag mededelen dat ik mij bij deze terugtrek uit de
werkgroep trainingen.

Vriendelijke groet, Ciell

Op 25 september 2011 20:57 schreef Ciell Wikipedia <
ciell.wikipedia op gmail.com> het volgende: