[Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Do Jun 23 15:48:21 CEST 2011

Kunnen we in ieder geval vast 2 data kiezen misschien?

Maarten: kun jij al alle genoemde dagen?

Groetjes, Ciell

Op 16 juni 2011 10:05 schreef Siebrand Mazeland <s.mazeland op xs4all.nl> het
volgende:

> [...]
> van Wikipedia kan worden bevorderd. Misschien ook met iemand van buiten."
> Het klinkt mij toch als breder van het "-1 to 100" project?
>
> Lodewijk: ik ben het niet met je eens dat WLM en een workshop elkaar zullen
> bijten, er zit misschien een overlap in de doelgroep, maar het verschil
> tussen de doelgroepen is een stuk groter als een workshop en de WCN. Ik zou
> er zeker niet meer voor kiezen om het half oktober te gaan doen...
>
> Groetjes, Ciell
>
> Op 16 juni 2011 00:06 schreef Lodewijk < <lodewijk op effeietsanders.org>
> lodewijk op effeietsanders.org> het volgende:

>>> 3, 17 sept (ik plan er mijn eigen vakantie wel omheen ;-)