[Werkgroep-trainingen] Trainingen voor komende tijd

Vr Jun 3 19:10:44 CEST 2011

Ondertussen begrijp ik van Lodewijk dat Maarten zelf alleen kan op 30 juli,
eerder niet.

Siebrand, ik zou graag even wat input van je willen?

Groetjes, Ciell

Op 27 mei 2011 14:58 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com> het
volgende: