[WMNL Strategie] Vragenlijst voor donateurs

Ad Huikeshoven ad.huikeshoven op gmail.com
Wo Apr 6 11:20:50 CEST 2011

Siebrand,

Dank voor het snelle antwoord en de openheid over de toestand van de
donateurs database. Ik deed geen voorstel voor een berg werk - mijn voorstel
is dat als je toch een vragenlijst verstuurd van de mogelijkheid gebruik te
maken tenminste één a/b test te doen. Het werk zit uiteindelijk in de
analyse en niet in het verzenden van twee versies vandaag of morgen,
tenminste ik ga er van uit dat er een namen, adressen en e-mail lijst van
donateurs vlot beschikbaar is, Paul Becherer had toch op zijn laptop een
Excel bestand?

Met vriendelijke groet,

Ad