[Netherlandsworld] Aanvullingen lijst bewerkers Nederland en de wereld

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Apr 19 09:47:16 CEST 2017

Hallo Petra,

Dank voor je reactie, ik stuur je berichtje ook even door via de maillijst,
dan is iedereen op de hoogte. Volgens mij is je aanpak en werkwijze prima.
De lijst hoeft niet eindeloos lang te worden, maar het zou mooi zijn als we
een clubje van 30 tot 35 bewerkers hebben die we kunnen gaan aanschrijven.
Ga vooral zo door ;)