<html><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"></head><body style="word-wrap: break-word; -webkit-nbsp-mode: space; -webkit-line-break: after-white-space; color: rgb(0, 0, 0); font-size: 14px; font-family: Calibri, sans-serif; "><div><div><div>Hierbij de notulen van de bestuursvergadering 7 april 2011. Deze zijn ook beschikbaar op http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407<br><table id="toc" class="toc"><tbody><tr><td><ul>
<li class="toclevel-1 tocsection-1"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Agenda"><span class="tocnumber">1</span> <span class="toctext">Agenda</span></a>
<ul>
<li class="toclevel-2 tocsection-2"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Opening"><span class="tocnumber">1.1</span> <span class="toctext">Opening</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-3"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Vaststellen_agenda"><span class="tocnumber">1.2</span> <span class="toctext">Vaststellen agenda</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-4"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Notulen_vorige_vergadering"><span class="tocnumber">1.3</span> <span class="toctext">Notulen vorige vergadering</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-5"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Rollen_bestuur_vereniging"><span class="tocnumber">1.4</span> <span class="toctext">Rollen bestuur vereniging</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-6"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Planning_overdracht_taken_en_kennis_binnen_bestuur"><span class="tocnumber">1.5</span> <span class="toctext">Planning overdracht taken en kennis binnen bestuur</span></a>
<ul>
<li class="toclevel-3 tocsection-7"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Marianne"><span class="tocnumber">1.5.1</span> <span class="toctext">Marianne</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-8"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Lodewijk"><span class="tocnumber">1.5.2</span> <span class="toctext">Lodewijk</span></a></li>
</ul>
</li>
<li class="toclevel-2 tocsection-9"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Professionalisering"><span class="tocnumber">1.6</span> <span class="toctext">Professionalisering</span></a>
<ul>
<li class="toclevel-3 tocsection-10"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Voorstel_tot_inhuur_freelancer"><span class="tocnumber">1.6.1</span> <span class="toctext">Voorstel tot inhuur freelancer</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-11"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Prioriteiten_kantoor"><span class="tocnumber">1.6.2</span> <span class="toctext">Prioriteiten kantoor</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-12"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Status.2Fplanning_vacatures"><span class="tocnumber">1.6.3</span> <span class="toctext">Status/planning vacatures</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-13"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Lange_termijn_strategie"><span class="tocnumber">1.6.4</span> <span class="toctext">Lange termijn strategie</span></a></li>
</ul>
</li>
<li class="toclevel-2 tocsection-14"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Vergaderdata"><span class="tocnumber">1.7</span> <span class="toctext">Vergaderdata</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-15"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Declaratiebeleid"><span class="tocnumber">1.8</span> <span class="toctext">Declaratiebeleid</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-16"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Wiki_Loves_Monuments"><span class="tocnumber">1.9</span> <span class="toctext">Wiki Loves Monuments</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-17"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#10_jaar_Wikipedia"><span class="tocnumber">1.10</span> <span class="toctext">10 jaar Wikipedia</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-18"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Toegang_bestuurswiki"><span class="tocnumber">1.11</span> <span class="toctext">Toegang bestuurswiki</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-19"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Rondvraag"><span class="tocnumber">1.12</span> <span class="toctext">Rondvraag</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-20"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Bestuursrondje"><span class="tocnumber">1.13</span> <span class="toctext">Bestuursrondje</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-21"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Stand_van_Zaken"><span class="tocnumber">1.14</span> <span class="toctext">Stand van Zaken</span></a>
<ul>
<li class="toclevel-3 tocsection-22"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Fundraising"><span class="tocnumber">1.14.1</span> <span class="toctext">Fundraising</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-23"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Statutenwijziging"><span class="tocnumber">1.14.2</span> <span class="toctext">Statutenwijziging</span></a></li>
<li class="toclevel-3 tocsection-24"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#WCN_2011"><span class="tocnumber">1.14.3</span> <span class="toctext">WCN 2011</span></a></li>
</ul>
</li>
<li class="toclevel-2 tocsection-25"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#10_jaar_Wikipedia_NL"><span class="tocnumber">1.15</span> <span class="toctext">10 jaar Wikipedia NL</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-26"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Evaluatie_ALV_4_april"><span class="tocnumber">1.16</span> <span class="toctext">Evaluatie ALV 4 april</span></a></li>
<li class="toclevel-2 tocsection-27"><a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110407#Rondvraag_2"><span class="tocnumber">1.17</span> <span class="toctext">Rondvraag</span></a></li>
</ul>
</li>
</ul>
</td>
</tr>
</tbody></table>
<h1><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=1" title="Deelpagina bewerken: Agenda">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Agenda">Agenda</span></h1>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=2" title="Deelpagina bewerken: Opening">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Opening">Opening</span></h2>
<p>Vergadering 7 april 2011. Locatie: Mariaplaats 3, Utrecht. Aanwezig:
Siebrand, Jane, Paul, Ziko, Maarten, Marco (vz), Austin daarnaast ook
aanwezig: Marianne, Lodewijk (notulist)</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=3" title="Deelpagina bewerken: Vaststellen agenda">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Vaststellen_agenda">Vaststellen agenda</span></h2>
<p>De agenda wordt vastgesteld.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=4" title="Deelpagina bewerken: Notulen vorige vergadering">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Notulen_vorige_vergadering">Notulen vorige vergadering</span></h2>
<p>Notulen vorige BV hier beschikbaar: <a href="http://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen20110310" class="external autonumber" rel="nofollow">[1]</a>. Notulen zijn reeds goedgekeurd per bestuurswiki.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=5" title="Deelpagina bewerken: Rollen bestuur vereniging">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Rollen_bestuur_vereniging">Rollen bestuur vereniging</span></h2>
<p>WMNL heeft met Lodewijk en Marianne afscheid genomen van de
vicevoorzitter en secretaris. De functie van voorzitter is al enige tijd
langer niet actief ingevuld geweest. Wie gaat welke rol invullen? Marco
licht de functies toe en doet een inventarisatie wie welke functie wil
vervullen.</p>
<p>Voorzitterschap: deze functie hoeft binnen en buiten de vergadering
niet door dezelfde persoon vervuld te worden. Secretariaat: hierbij
moeten vooral secretariële functies worden vervuld, notulen enz.
Siebrand stelt voor zoveel mogelijk van de secretariële functie bij
beroepskrachten neer te gaan leggen.</p>
<p>De volgende verdeling wordt gemaakt:</p>
<ul>
<li>Voorzitter: Ziko van Dijk</li>
<li>Vicevoorzitter & internationl affairs: Austin Hair</li>
<li>Penningmeester: Paul Becherer</li>
<li>Secretaris: Siebrand Mazeland.</li>
</ul>
<p>De overige bestuursleden zijn algemeen bestuurslid. De voorzitter, secretaris en penningmeester worden ingeschreven bij de KvK.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=6" title="Deelpagina bewerken: Planning overdracht taken en kennis binnen bestuur">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Planning_overdracht_taken_en_kennis_binnen_bestuur">Planning overdracht taken en kennis binnen bestuur</span></h2>
<p>Maarten houdt de overgedragen actiepunten bij en verwerkt deze.</p>
<p>De e-mailadressen blijven vooralsnog in de lucht. Voor de toekomst worden ook functionele e-mailadressen aangemaakt.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=7" title="Deelpagina bewerken: Marianne">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Marianne">Marianne</span></h3>
<p>Ledenadministratie (Excelbestand) moet overgedragen worden. Open
staat vooral nog het afhandelen van de opzeggingen en bijwerken
ledenadministratie. Siebrand heeft al toegang tot OTRS. Het archief
wordt per postbezorger verstuurd naar het nieuwe kantoor. Op juridisch
gebied (IE, automatisering) wil Marianne wel bij meekijken bij het
bestuur. Ook de domeinnaam blijft ze bij betrokken. Werkgroep
auteursrechten zou ze graag bij betrokken zijn. Marianne heeft geen
behoefte aan visitekaartjes.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=8" title="Deelpagina bewerken: Lodewijk">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Lodewijk">Lodewijk</span></h3>
<p>Lodewijk heeft zijn actiepunten en over te dragen activiteiten
gespecificeerd op de bestuurswiki. Deze worden doorgelopen. De
voorzitter zal optreden als perscontact. Ziko zal ook back-up voor Paul
worden. Zij stemmen dit onderling af. Jane en/of Maarten zal
bestuurscontact worden voor Wiki Loves Monuments. Dit stemmen zij
onderling af. Lodewijk blijft in ieder geval nog betrokken bij diverse
activiteiten. Lodewijk krijgt visitekaartjes zonder
functie-omschrijving.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=9" title="Deelpagina bewerken: Professionalisering">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Professionalisering">Professionalisering</span></h2>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=10" title="Deelpagina bewerken: Voorstel tot inhuur freelancer">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Voorstel_tot_inhuur_freelancer">Voorstel tot inhuur freelancer</span></h3>
<p>Siebrand: de professionalisering laat momenteel op zich wachten, en
er komt steeds meer werk op ons af. Ik zou graag stappen zetten die ons
meer lucht geven. Het inhuren van een freelancer zou hierbij kunnen
helpen. Siebrand stelt een specifieke freelancer voor met ervaring
binnen Wikimedia. Hier zouden we vooral veel
communicatiestrategievoorstellen kunnen neerleggen. Specifiek (waar
nodig): Fundraiser, ondersteunen 10 jaar Wikipedia, WCN 2011. Het budget
hebben we hiervoor omdat we tot nu toe minder uitgeven dan gepland.
Marco denkt dat de continuïteit beter is als het om een half jaar gaat.</p><p>Paul: Het gaat om een freelancer, we eisen natuurlijk een VAR. Hoe
gaan we eventueel ermee om als er problemen komen omdat mensen vinden
dat we baantjes toeschuiven. Marco ziet hier geen problemen. We zoeken
juist bewust iemand die we kennen. Paul: Als we dit zes maanden doen,
gaat dat wel echt snijden in ons budget. Freelancers zijn duurder dan
normale werknemers. Siebrand ziet dat we gewoon binnen het budget kunnen
blijven (er worden wat cijfers uitgewisseld). Paul concludeert dat het
uit begrotingsperspectief mogelijk is. Austin denkt dat de genoemde
kandidaat een goede zou zijn.</p>
<p>Er wordt besloten een aanbod te doen onder aanname van VAR, dat het
om een indicatief traject van 6 maanden gaat. Siebrand onderneemt hier
de actie, en Maarten zal hierbij Siebrand vergezellen.</p>
<p>Intussen wordt het professionaliseringstraject sowieso gewoon voortgezet.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=11" title="Deelpagina bewerken: Prioriteiten kantoor">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Prioriteiten_kantoor">Prioriteiten kantoor</span></h3>
<p>Het kantoor is opgeleverd, Siebrand heeft de ruimtes geïnspecteerd.
Voor enkele specifieke punten wordt contact gezocht met de eigenaar. De
rookruimte wordt niet door Wikimedia gebruikt.</p>
<p>Paul neemt contact op met de bank voor een inbraak- en inboedelverzekering.</p>
<p>Er wordt een postbus geregeld op het centraal station om adrescontinuïteit te bieden.</p>
<p>Er wordt kort gesproken over de inrichting van de ruimtes. Maarten en
Siebrand hebben hier vorige BV budget voor gekregen, en zij gaan
hiermee aan de slag.</p>
<p>Siebrand en Maarten zijn sleuteldrager. Zij zeggen ook toe dat zij
minimaal een dag in de week aanwezig willen zijn. Siebrand wil
vooralsnog liever niet meer dan drie sleutels uitgeven. Tijdens
kantooruren kan iemand van Mira Media mensen binnenlaten. Het zou
positief zijn als er ook mensen aanwezig zijn op kantoor. Er wordt een
lijst met vrijwilligers gemaakt, waarbij gevraagd wordt te legitimeren
bij de deur wanneer MM opendoet. Alarmcodes worden niet afgegeven.</p>
<p>Hoe zorgen we dat mensen 's avonds commissievergaderingen kunnen
organiseren – maar hier moet nog een goede oplossing voor gezocht
worden. Zoveel mogelijk wordt hier gefaciliteerd, maar geen garanties
nog.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=12" title="Deelpagina bewerken: Status/planning vacatures">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Status.2Fplanning_vacatures">Status/planning vacatures</span></h3>
<p>Siebrand heeft input gekregen hierop, en heeft mogelijke
P&O-contacten aangeleverd. De beschrijving is nog te algemeen en
niet specifiek genoeg, moet nog een flinke slag gemaakt worden. Wellicht
is hier nog externe hulp bij nodig. Maarten en Siebrand pakken dit in
ieder geval op, en komen wellicht met een voorstel voor externe hulp. Er
is vooral hulp nodig bij het schiften van kandidaten en regelen van het
proces. Maarten weet niet zeker of de P&O mensen zo geschikt zouden
zijn omdat we vrij specifiek zoeken. Paul: vooral waar we zoeken naar
mensen die samenwerken, kan een expert goed zijn. De kwaliteit wordt
groter en risico's kleiner. Gesprekken zul je toch in ieder geval zelf
moeten doen. Maarten zal de functie-omschrijvingen op basis van de
feedback tot nu toe alvast aanpakken.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=13" title="Deelpagina bewerken: Lange termijn strategie">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Lange_termijn_strategie">Lange termijn strategie</span></h3>
<p>In de ALV hebben we hierover gesproken en hoe hiermee verder te gaan.
Het voert wat ver die discussie hier overnieuw te doen. Siebrand
probeert actief te communiceren, en de leden hierbij te betrekken. Er
worden vragenlijsten uitgezet om een nulmeting te doen bij stakeholders.
Ziko verwerkt nog een en ander op de verenigingswiki. Siebrand doet per
e-mail een voorstel over het verder oppakken van het strategieproces.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=14" title="Deelpagina bewerken: Vergaderdata">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Vergaderdata">Vergaderdata</span></h2>
<p>Marco stelt voor om een wat langere vergadering te plannen om elkaar
wat beter te leren kennen en wat dieper op de zaken in te kunnen gaan.
Dan kan ook dieper ingegaan worden op de strategische discussie. Maarten
maakt een Doodle voor een weekendblok van 4 uur. Ziko en Maarten
stemmen een locatie af. Siebrand voegt iedereen toe aan de Google
Calander.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=15" title="Deelpagina bewerken: Declaratiebeleid">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Declaratiebeleid">Declaratiebeleid</span></h2>
<p>Paul licht het declaratiebeleid toe. Hij heeft een voorkeur dat
mensen verschillende soorten declaraties op aparte formulieren
beschikbaar komen.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=16" title="Deelpagina bewerken: Wiki Loves Monuments">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Wiki_Loves_Monuments">Wiki Loves Monuments</span></h2>
<p>Invoegen: budgetverzoek</p>
<p>Aldus besloten.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=17" title="Deelpagina bewerken: 10 jaar Wikipedia">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="10_jaar_Wikipedia">10 jaar Wikipedia</span></h2>
<p>Ciell heeft een locatie op het oog voor een viering van 10 jaar
Wikipedia met algemeen nut. Siebrand wil graag een budget van maximaal
van 4000 euro vrijmaken, waarbij een specifiek budget wordt ingediend
bij de penningmeester. Wanneer een hoger bedrag nodig is, kan dat per
e-mail worden afgestemd met het bestuur.</p>
<p>Aldus besloten.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=18" title="Deelpagina bewerken: Toegang bestuurswiki">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Toegang_bestuurswiki">Toegang bestuurswiki</span></h2>
<p>Lodewijk, MaartenD en Hay krijgen toegang tot de bestuurswiki (niet
de maillijst). Siebrand regelt dit. Siebrand regelt dat Jose, Lodewijk
en Marianne worden uitgeschreven van de bestuursmailing lijst.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=19" title="Deelpagina bewerken: Rondvraag">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Rondvraag">Rondvraag</span></h2>
<p>Ziko gaat aan de slag met een PR plan, en wil graag een mailinglijst/werkgroep. Siebrand maakt de lijst aan.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=20" title="Deelpagina bewerken: Bestuursrondje">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Bestuursrondje">Bestuursrondje</span></h2>
<p>Geen bijzonderheden.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=21" title="Deelpagina bewerken: Stand van Zaken">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Stand_van_Zaken">Stand van Zaken</span></h2>
<p>Geen bijzonderheden wegens tijdgebrek.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=22" title="Deelpagina bewerken: Fundraising">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Fundraising">Fundraising</span></h3>
<p>Status versturen bedankbrieven aan donateurs (e-mail en brief): Database ligt nog bij Lodewijk voor mergen.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=23" title="Deelpagina bewerken: Statutenwijziging">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Statutenwijziging">Statutenwijziging</span></h3>
<p>Geen voortgang.</p>
<h3><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=24" title="Deelpagina bewerken: WCN 2011">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="WCN_2011">WCN 2011</span></h3>
<p>Werkgroep komt goed op stoom. Locatie is gesponsord toegezegd,
Meeting Plaza Utrecht, voor maximaal 200 personen, inclusief lunch. Idee
op dit moment is om 2 keynotes te proberen te regelen (Jimmy Wales en
een hoge politicus - voorkeur voor mw. Kroes, minister of
staatssecretaris).</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=25" title="Deelpagina bewerken: 10 jaar Wikipedia NL">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="10_jaar_Wikipedia_NL">10 jaar Wikipedia NL</span></h2>
<p>Siebrand: Ciell heeft aangegeven dat zei de organisatie van een
feest, samen met nog te werven vrijwilligers, voor haar rekening wil
nemen. Eerste idee wat ik heb gehoord is een locatie voor max. 400
mensen in Den Bosch met Creative Commons-gelicenseerde muziek. Wacht op
projectvoorstel met budget, maar ik stel voor dat, behoudens grove
indicaties van incapabel zijn, van harte te steunen.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=26" title="Deelpagina bewerken: Evaluatie ALV 4 april">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Evaluatie_ALV_4_april">Evaluatie ALV 4 april</span></h2>
<p>De notulen zijn nog niet afgewerkt. Wordt behandeld als deze beschikbaar zijn.</p>
<h2><span class="editsection">[<a href="http://nl.wikimedia.org/w/index.php?title=Notulen20110407&action=edit&section=27" title="Deelpagina bewerken: Rondvraag">bewerken</a>]</span> <span class="mw-headline" id="Rondvraag_2">Rondvraag</span></h2>
<ul>
<li>Siebrand is verhinderd op 12 mei 2011 in verband met hackathon Berlijn.</li>
<li>Locatie voor de volgende bestuursvergadering: 12 mei 2011, 19.00, Mariaplaats 3, Utrecht.</li></ul></div></div></div></body></html>